هیئت الشهداء قزوین
هیئت الشهداء قزوین

********** مسـجــد الــهـادی **********


غرضی: شعارم 1+55 است/ اولویتم مبارزه با تورم است

 سیدمحمد غرضی دیگر نامزد انتخابات ریاست جمهوری با حضور در شبکه جام جم، در آغاز نخستین برنامه انتخاباتی خود در رسانه ملی با اشاره به نوسانات دلار از زمان قاجاریه تا زمان دولت نهم و کاهش مداوم ارزش ریال گفت: تورم و رشد بی رویه آن باعث کاهش قدرت سیاسی و اقتصادی کشور می‌شود و ملت ایران طی صد سال گذشته این تورم را تحمل کرده است.

وی افزود: من عرض می کنم که شعار من 1+55 است یعنی از بین 75 میلیون نفر 55 میلیون نفر حق رای خواهند داشت.

غرضی در ادامه سخنان خود با اشاره به اینکه پاسخ سوالات ایرانیان مقیم کشور را در خصوص مسائل مختلف به صورت روشی خواهد داد، گفت: می‌گویند که از کاندیدا برنامه می‌خواهند در حالی که برنامه تنها وجه فیزیکی کار است و تمام برنامه‌ها را می‌توان در یک کلمه خلاصه کرد.

وی افزود: تمام تلاش من این است که در قالب بحث مبارزه با تورم به سوالات شما پاسخ دهم چرا که خروجی دولت باید تورم ومیزان اشتغال باشد.

غرضی ادامه داد: من کشور را با اقتصادش خیلی خوب می‌شناسم، وقتی جنگ شروع شد من وزیر نفت بودم.

وی افزود: با کمک مردم امروز شاهدیم که سراسر کشور گاز دارد در حالی که در دوره های قبل این طور نبود، من از مردم کمک گرفتم و این کار را انجام دادم بدون اینکه کوچکترین فشاری به مردم و دولت بیاید.

کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اظهار داشت:هدف من از کاندیدا شدن این است که رای مردم را بگیرم و دولت ضد تورم تشکیل دهم و خدمات را در زیر مجموعه این دولت ضد تورم انجام دهم؛ من می‌خواهم قدرت سیاسی امروز کشور را که مورد تهاجم دشمن قرار گرفته تقویت کنم.

وی گفت: سیاست و اقتصاد به صورت مطلق معنا نمی‌دهد؛ سیاست باید این باشد که مردم مجهز باشند، تا هم تعادل سیاسی داخلی و هم خارجی شکل بگیرد.

غرضی ادامه داد: سیاست خارجی چیزی استعداد مردمی که در ان کشور زندگی میکنند نیست.

کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اظهار داشت: من از ملت می‌خواهم که به من رای ندهند بلکه به روش رای دهند، و به صد سال گذشته که در ان سوختیم توجه نکنند و به 100 و 200 سال آینده توجه کنند.

غرضی در ادامه سخنان خود در پاسخ به سؤالی درباره اینکه برنامه‌های شما در مورد حضور زنان در عرصه‌های اجتماعی چیست، گفت: حضور زنان، جوانان و احزاب در عرصه سیاسی تنها نتیجه این است که جامعه اقتصادی و اداری کشور دارای انسجام لازم باشد. اینکه 4 نفر از زنان در مجلس بنشینند و یا هر شرکتی موظف شود که زنان را به عضویت هیئت مدیره خود در بیاورد به هیچ عنوان پایدار نیست.

وی افزود: طی 100 سال گذشته دولت‌های گوناگونی آمده‌اند و این حرف را زده‌اند اما به دلیل اینکه انسان‌هایی که وارد کار شده‌اند دارای پشتوانه قویی نبوده‌اند به سرعت حذف شده‌اند.

این کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری ادامه داد:‌ اگر ما یک اقتصاد کارآمد داشته باشیم امکان حضور همه اشخاص در عرصه سیاسی و اجتماعی کشور فراهم می‌شود.

غرضی در پاسخ به این سؤال که برنامه شما در خصوص پیشرفت برنامه هسته‌ای کشور چیست، گفت: ما ملتی هستیم که عضو سازمان ملل هستیم و بر اساس قوانین سازمان ملل می‌توانیم از انرژی هسته‌ای بهره‌مند شویم.

وی افزود:‌ اما آمریکایی‌ها و اروپایی‌ها به نام اینکه ممکن است ما در آینده بمب هسته‌ای بسازیم به دنبال وارد کردن فشار بر ما هستند.

این کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری ادامه داد: آمریکایی‌ها و اروپایی‌ها با این فشارها به ما می‌گویند که شما باید به بمب هسته‌ای دست پیدا کنید تا همانند کره شمالی شوید اما بر اساس اصول مدنی و شرعی ما چنین کاری جایز نیست.

غرضی در ادامه تصریح کرد: در زمانی که عراق شهرهای ما را بمباران می‌کرد ما شهرهای این کشور را مورد هدف قرار نمی‌دادیم چرا که نظام ما یک نظام صرف نیست بلکه یک فرهنگ است.

وی افزود: من در اینجا به آمریکایی‌ها می‌گویم که ما به هیچ عنوان در مقابل شما تسلیم نمی‌شویم ما با شما تعامل می‌کنیم اما مذاکره نمی‌کنیم.

این کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری ادامه داد: ملت ما در بیست و دوم بهمن‌ماه جواب آمریکایی‌ها را درباره کودتای آنها در 28 مرداد داد. ما با آمریکایی‌ها مذاکره نمی‌کنیم بلکه تعامل می‌کنیم و آن هم یک تعامل قدرتمند همانگونه که در سوریه در حال انجام این کار هستیم.

غرضی در پاسخ به این سؤال که تلاش شما برای بالا بردن عزت ایرانیان در سایر کشورهای دنیا چیست، گفت: عزت ما عزت ایرانیان داخل از کشور و خارج از آن فرق نمی‌کند هر دو عزیز هستند اما زمانی ایرانی عزیز است که پولی که در جیب آن باشد عزیز باشد.

وی افزود: زمانی یک ایرانی عزیز است که زمانی که به سایر کشورهای دنیا سفر می‌کند برای کارگری سفر نکند.

این کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست‌‌جمهوری ادامه داد: من عرض می‌کنم که امروز کره، قطعات یدکی و گندم همه از خارج وارد می‌شود که این ضد تولید ملی و ضد اقتدار است.

غرضی گفت: امروز می‌گویند که در بورس شاخص کل از 20هزار واحد گذشته است و این در حالی است که این افزایش ارزش تنها ناشی از تورم دلار و بالا رفتن ارزش دلاری تجهیزات این شرکت است.

وی گفت:‌ اولین کاری که دولت آینده باید انجام دهد این است که جلوی رشد تورم را بگیرد؛ دولت وقتی بیش از درآمد هزینه کند تورم ایجاد می‌شود و اگر دولت بیش از دستاوردهایش هزینه نکند تورمی نخواهیم داشت.

غرضی اظهار داشت: تورم مانند ماشینی است که در سرازیری قرار گرفته و ما باید سرعتش را کم کنیم و حتی باید آن را عقب عقب هم هدایت کنیم.

این کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ادامه داد: اگر مردم به دولتی رأی دادند که تورم را متوقف نکرد مسئولش خود مردم هستند و اگر ملت 55 میلیون رأی به دولت ضد تورم داد می‌توانیم تورم را متوقف کنیم.

غرضی در مورد مسائل فرهنگی گفت: فرهنگ محصول اجتماعی جامعه است و جامعه هم خودش فرهنگ خودش را تبیین می‌کند و ملت ایران هم از سال‌ها پیش خودش فرهنگش را ساخته است براین اساس من نگران اینکه برخی‌ها بخواهند فرهنگ‌های ضددینی را به ما تحمیل کنند، نیستم.

وی در ادامه اظهار داشت: من از مفهوم دموکراسی این را تشخیص می‌دهم که انعکاس خواسته‌های مردم است؛ البته مردم‌سالاری از دموکراسی کلمه مناسب‌تری است.

غرضی افزود: سیاست خارجی هم عبارت است از استعداد مجموعه ملت در تعامل با دنیا؛‌ما کشوری هستیم که به هیچکس جنگ نداشته و نداریم اما کسانی که برای منافع ما نقشه می‌کشند مقابل‌شان می‌ایستیم.

این کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه ما با آمریکایی‌ها کار نداریم بلکه آنها با ما کار دارند، افزود: دولت طرفدار خارجی در ایران عمر سیاسی بسیار کمی خواهد داشت.

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


یک شنبه 5 خرداد 1392

توسط فدائیان |

طبقه بندی: اخبار سیاسی عمومی
برچسب ها: اخبار سیاسی اخبار سیاسی غرضی سید محمد غرضی تورم ریاست جمهوری هیئت شهدا هیئت الشهدا هیئت الشهداء هیئت الشهداء قزوین



به پایگاه اینترنتی هیئت الشهداء قزوین خوش آمدید ................ تأسیس 1386
پست الکترونیک

پروفایل مدیر وبلاگ

اخبار
مذهبی
سیاسی
مراسم هفتگی
دانلود مداحی صوتی
ماه محرم
ماه صفر
فاطمیه
ماه رمضان
ویژه شهادت
سایر
دانلود مداحی تصویری
ماه محرم
ماه صفر
فاطمیه
ماه رمضان
ویژه شهادت
سایر
دانلود نرم افزار مذهبی
کامپیوتر
موبایل
دانلود سایر
کامپیوتر
موبایل
کلیپ
آلبوم تصاویر
آقا
علما
شهدا
هیئت
مقالات
مقالات مذهبی
مقالات انقلابی
زندگی نامه
امامان
شهدا
وصیت نامه
امامان
شهدا
عمومی
پاسخ به سوال و شبهات شرعی
سامانه پیام کوتاه (ثبت موبایل)
درباره هیئت

فدائیان

حاج منصور ارضی-مناجات شب اول تا نوزدهم رمضان سال ۱۳۹۲
حاج عبدالرضا هلالی-عزاداری ماه رمضان سال ۱۳۹۲
حاج محمدرضا طاهری-مناجات شب ۱ الی ۲۳ ماه رمضان سال ۱۳۹۲
حاج سعید حدادیان-مناجات شب اول تا بیست و یکم ماه رمضان سال ۱۳۹۲
حاج حسن خلج-مراسم عزاداری شب ۱۹ و ۲۱ ماه رمضان ۱۳۹۲
کربلایی جواد مقدم-عزاداری شب ۲ الی ۲۱ رمضان سال ۱۳۹۲
حاج محمود کریمی-مناجات شب ۱۷ الی ۲۲ رمضان سال ۱۳۹۲
حاج حسین سیب سرخی-حاج رضا هلالی-شب ۲۲ رمضان ۱۳۹۲
گلچین مدح و سرود از ولادت امام حسن مجتبی (ع)
ولادت کریم اهل بیت امام حسن مجتبی (ع) مبارک باد
میلاد منجی عالم بشریت
در جواب کسانی که می گویند رأی نمی دهیم می گویم
گلچین مدح و سرود از عید مبعث پیامبر اکرم (ص) سالهای گذشته
حاج سید مجید بنی فاطمه-شب شهادت امام کاظم (ع) سال 1392
گلچین روضه و سینه زنی از شهادت امام موسی کاظم (ع)
به امامت رسیدن امام خامنه ای
به بعثت رسیدن خاتم الأنبیاء حضرت محمد مصطفی (ص) مبارک باد
حاج محمودکریمی-شام وفات حضرت زینب (س) سال 1392
حاج سعید حدادیان-مراسم عزاداری وفات حضرت زینب (س) سال ۱۳۹۲
حاج مجتبی رمضانی-شام شهادت حضرت زینب (س) سال 1392


پایگاه جامع عاشورا
قالبهای مذهبی وبلاگ
معصومان بزرگ
اخبار علمی
جانم فدای رهبر
یا صاحب الزمان
بچه های بسیجی
سايت حضرت عباس
تا شهدا با شهدا
هیئت فاطمیون قم(حاج مهدی سلحشور)
๑۩๑ خادمین شهدا ءساوه๑۩๑
منتظران مهدی او خواهد آمد
طلوع ستاره
دیوونه حسین حسین حسین
کاش عصر ظهور را درک کنیم
رهروان۱
هیئت محبین المهدی(عج)
امام حسین‏(ع‏)‏
امام زمان (عج الله)
كانون فرهنگي وهنري امام حسن مجتبي (ع)
کلیپهای والاترین
جبهه سایبری محبان الزهرا سلام الله
پایگاه بصیرتی و مقاومت سایبری 2013
فرهنگی هنری
اصحاب المهدی
☫رهبرم سیدعلی☫
˙·٠●❤جنبش اسلامی سایبری❤●٠·˙
ღ دلنوشته های من ღ
امــــام عــصـــر (عـج)
زمزمه های چادر مشکی
حجاب اسلامی
اسلام ناب محمدی
شهدا شرمنده ام
دختران مهدوی
بصیرت
ღ شیعه عاشق....... ღ
منتظر مهدی
یا لثارات الحسین
سبکبالان عاشق
ردیاب ماشین
جلوپنجره اریو
اریو زوتی z300
جلو پنجره ایکس 60